mrshabanali

آخرین اخبار همایش انتخاب

چند نکته:

نکته اول) تا کنون مجموعاً حدود ۹۰۰ نفر برای شرکت در همایش Choice (در روز جمعه ۲۱ مهر ماه) به همکاران من اس ام اس زده اند. از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر هزینه شرکت در همایش را نیز پرداخت کرده اند.

نکته دوم) با توجه به سالنهای موجود در تهران، ما احتمالاً یک سالن ۶۰۰ نفری را خواهیم گرفت (به دلایل متعدد ترجیح میدهیم به سراغ سالنهای بزرگتر نرویم) و بعد از ثبت نام نفر ۶۰۰، عملاً ظرفیت بسته خواهد شد.

نکته سوم) عادت عمومی در فرهنگ ما بر این است که ثبت نام ها را در آخرین هفته ها انجام میدهیم. اما لطفاً در صورتی که قصد شما قطعی است، ثبت نام را زودتر انجام دهید تا همکاران من، در برآورد درست امکانات و هماهنگیهای سالن دچار مشکل نشوند.

چه میتوان کرد:

پیشنهاد من این است که اگر قصد شما برای شرکت در همایش قطعی است، کلمه Choice را به شماره همیشگی ما ۰۹۱۹۴۲۱۲۳۳۴ اس ام اس بزنید. نحوه پرداخت هزینه (پانزده هزار تومان) برای شما ارسال خواهد شد و میتوانید در زمان مناسب اقدام کنید.

توضیح:

بعضی دوستان نزدیکتر، میپرسند که هدف تو از برگزاری این همایش چیست؟ ظاهراً قیمت پایین، بعضی دوستان را مشکوک کرده است. لازم به توضیح است که سخنرانی این همایش، یک سخنرانی کاملاً علمی خواهد بود و قرار نیست در میانه سخنرانی هیچ دوره و کلاس و سمیناری تبلیغ شود (در مورد تبلیغات در بیرون سالن هنوز تصمیمی نگرفته ایم). هدف اصلی تیم ما از برگزاری این همایش، این است که گروهی از افرادی که به توسعه مهارتهای فردی خود فکر میکنند، دور هم جمع شوند تا به تدریج زمینه برای تشکیل کلوپ توسعه مهارتهای فردی مهیا شود. یک سخنرانی چهار ساعته آموزشی نیز در این میان برگزار خواهد شد تا این گردهمایی مفید و اثربخش باشد.