mrshabanali
دوره های محمدرضا شعبانعلی | کلاس های آموزشی

محمدرضا شعبانعلی بیش از ده سال است که دوره های آموزشی فیزیکی و حضوری برگزار نمی‌کند. چه در زمینهٔ مذاکره و تفکر سیستمی و تفکر استراتژیک و چه در سایر حوزه‌ها. تصمیم به اجرا نکردن دوره های آموزشی حضوری هم شامل سمینارها و کنفرانس‌هاست و هم آموزشهای سازمانی.

این تصمیم با هدف تثبیت و ترویج آموزش دیجیتال و استفاده از فضای آنلاین برای یادگیری اتخاذ شده است.

بنابراین برای استفاده از دوره های آموزشی محمدرضا شعبانعلی می‌توانید از سایت متمم – به شرحی که در ادامه می‌آید – استفاده کنید.

فایل های صوتی رایگان

این فایل‌های صوتی نسبتاً قدیمی و ساده‌تر بوده و رایگان هستند. آن‌ها را می‌توانید در صفحهٔ رادیو مذاکره و رادیو متمم بیابید و دانلود کنید. موضوعاتی نظیر عزت نفس، برنامه ریزی و مذاکره تلفنی،‌ زیرمجموعهٔ این بخش قرار می‌گیرند.

محصولات صوتی آموزشی

تعدادی از موضوعات که لازم بوده کامل‌تر و دقیق‌تر مطرح شوند، در قالب محصولات صوتی آموزشی تولیده شده و در فروشگاه متمم عرضه می‌شوند. شصت نکته در مذاکره، تفکر سیستمی، مدیریت توجه و تمرکز، ویژگی‌های انسان فرهیخته، اتیکت، مدیریت از زبان پیتر دراکر، برندسازی شخصی، راهنمای خواندن و خریدن کتاب، حرفه‌ای‌گری در محیط کار و گفتگوهای دشوار، نمونه‌هایی از این محصولات هستند.

ثبت نام در متمم برای یادگیری عمیق و حرفه‌ای

اگر علاقه‌مند به یادگیری عمیق هستید، پیشنهاد ما عضویت در متمم و مطالعهٔ درس‌های متمم است. شما می‌توانید بدون پرداخت هرگونه هزینه به عنوان کاربر آزاد در متمم ثبت‌نام کرده و به نیمی از درس‌های متمم دسترسی داشته باشید. هم‌چنین اگر علاقه‌مند به استفادهٔ کامل از محتوای آموزشی متمم هستید، می‌توانید برای اکانت خود اعتبار ماهانه، فصلی یا سالانه بخرید.

مراجعه به صفحات زیر به شما کمک می‌کند در این زمینه بهتر تصمیم بگیرید:

🔗 دربارهٔ متمم

🔗 فهرست درس‌های متمم

🔗 نظرات متممی‌ها دربارهٔ متمم و روش استفاده از آن

هم‌چنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با فضای متمم به فایل صوتی معرفی متمم از زبان محمدرضا شعبانعلی گوش دهید.