mrshabanali

خبرهای مهم مربوط به من…

خبرهای متعددی دارم:

اول اینکه در حال طراحی یک قالب جدید و اختصاصی برای سایت هستیم که به زودی آپلود میشود.

دوم تشکیل کلاسهای جدید مذاکره حرفه ای (مذاکره با شیطان سابق) من در بهار و آتیه است که خبرش را اینجا کامل نوشتیم و برای شرکت در جلسه نخست آن که هفته بعد جمعه ۲۲ به صورت رایگان برگزار میشود کافی است کلمه «BWD» یا «مذاکره» را به شماره ۰۹۱۹۴۲۱۲۳۳۴ اس ام اس بزنید.

سوم روزنوشته های جدید است که برای خواندن آن کافی است اینجا را کلیک کنید.

چهارم اینکه طی هفته های آتی با همکاری موسسه آتیه، دوره «توسعه مهارتهای فردی» را اجرا خواهیم کرد.

پنجم اینکه، اگر پیامک ما مربوط به دوره مذاکره حرفه ای را دریافت نکرده اید، احتمالاً در ثبت شما در دیتابیس مشکلی وجود دارد. در صورتی که تمایل دارید که پیامک دوره های ما برایتان بیاید، نام و نام خانوادگی خود را به همراه کلمه «ثبت» یا Register به شماره ۰۹۱۹۴۲۱۲۳۳۴ اس ام اس بزنید.

ششم اینکه اگر پیامک های ما را دریافت میکنید اما تمایل دارید از پایگاه داده ما حذف شوید، کافی است کلمه «حذف» را به همان شماره اطلاع رسانی ما یعنی ۳۰۰۰۶۱۶۴۴۴۴۴۱ یا به شماره ۰۹۱۹۴۲۱۲۳۳۴ اس ام اس کنید.

هفتم اینکه آخرین جلسه مذاکره تجاری من جمعه صبح این هفته به جای دانشگاه تهران در محل موسسه آتیه برگزار میشود.

هشتم اینکه دوره جدید مذاکره تجاری من از جمعه بعد با همکاری موسسه آتیه شروع میشود. این دوره طی ۶ جلسه سه ساعت و نیمه برگزار خواهد شد و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به اینجا مراجعه کرده یا با کارشناس آموزش آتیه، جناب آقای معالی به شماره ۶۶۴۲۳۸۱۸ و ۶۶۴۲۴۲۰۱ تماس بگیرید.