mrshabanali

درباره دوره مذاکره حرفه ای…

این دوره قبلاً با نام مذاکره با شیطان برگزار میشد که به دلیل پاره ای حساسیتها، نام آن به مذاکره حرفه ای تغییر کرد. در این دوره، که هم اکنون برای شانزدهمین بار تکرار میشود، مذاکره در دنیای واقعی آموزش داده میشود. دنیایی که انسانها در آن دروغ میگویند، فریب میدهند، قدرت طلب هستند و الزاماً منطقی نیستند.

شخصیت شناسی، متقاعدسازی، تکنیک های تشخیص دروغ و فریب، زبان بدن و علائم چهره، بازیهای غیراخلاقی در مذاکره، مذاکره با زنان و مردان، مذاکره در تنش، اعتصاب، تهدید و تحمیل از جمله سرفصلهای این دوره محسوب میگردد.

از آنجا که کلاس به صورت کارگاهی برگزار میشود و دانشجویان از تجربیات گذشته خود صحبت میکنند، تنها کسانی حق شرکت در دوره را خواهند داشت که در نخستین جلسه، تعهدنامه حفظ اسرار و نیز استفاده اخلاقی از آموزشهای دوره را، امضا نمایند. شرکت کنندگان همچنین باید تعهد دهند که تکالیف هفتگی را به صورت منظم انجام داده و هر هفته به تیم آموزشی دوره تحویل دهند.

علاوه بر اینها، به دلیل مطرح شدن اسرار شخصی و تجربیات دانشجویان در کلاس، استفاده از هر نوع سیستم ثبت و ضبط کلاس ممنوع می باشد.

شرکت کنندگان میتوانند بسته به برنامه زمانی خود، روزهای دوشنبه (از ۱۷ مهر) عصرها در این دوره شرکت کرده یا روزهای جمعه (ساعت چهار تا هشت) در جلسات دوره شرکت نمایند. این دوره در ۴۰ ساعت اجرا میشود و هزینه آن ۳۸۰ هزار تومان است که در دو قسط قابل پرداخت است. این هزینه شامل هزینه دوره، جزوات آموزشی، فیلمها، کتاب و سایر محتوای آموزشی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۴۲۱۲۳۳۴ تماس بگیرید یا کلمه BWD را به همین شماره اس ام اس بزنید تا با شما تماس گرفته شود.