mrshabanali

دوره جدید مذاکره پیشرفته: بازی منطق، قدرت، فریب

حدود ده سال است که به تدریس مفاهیم پایه مذاکره تجاری پرداخته ام و طی این مدت ده ها هزار دانشجو داشته ام. این مباحث همانهایی هستند که این روزها در قالب فایلهای رایگان مذاکره برای مخاطبان، روی سایت قرار میدهم.

حدود دو سال قبل، به درخواست دوستان و دانشجویانم دوره کامل تری طراحی کردم که علاوه بر مذاکره تجاری، مذاکره و ارتباط در زندگی شخصی را نیز پوشش میداد. در این دوره، همچنین در خصوص انسانهایی صحبت کردیم که اصول اخلاقی را رعایت نمیکنند و فقط به فکر منافع خود هستند. به همین دلیل نام دوره را – به الهام از دوره مشابهی که در دانشگاه هاروارد برگزار میشد – مذاکره با شیطان گذاشتیم.

طی دوره های اخیر، از دور و نزدیک به من پیغام دادند که دوره های شما با «شیطان پرستی» اشتباه میشود! به همین دلیل تصمیم گرفتیم نام دوره را به «مذاکره پیشرفته: بازی منطق، قدرت و فریب» تغییر دهیم.

در اینجا به برخی نکات در خصوص این دوره اشاره میکنم:

۱- پانزدهمین اجرای این دوره در ۱۰ جلسه چهار ساعته برگزار میشود (عصر روزهای جمعه از ساعت ۴ تا ۸ )

۲- شروع دوره از تاریخ ۷ مهر ماه خواهد بود.

۳- شرکت در نخستین جلسه دوره آزاد و رایگان است به شرطی که کلمه BWD را به شماره ۰۹۱۹۴۲۱۲۳۳۴ اس ام اس کنید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص دوره میتوانید با همین شماره تماس بگیرید.

۴- ظرفیت دوره محدود است.

۵- سرفصلهای دوره شامل شخصیت شناسی در مذاکره، زبان بدن و علائم چهره، دروغ و فریب و مکانیزمهای آن، کارتهای شیطانی در بازی مذاکره، شناخت بهتر زنان و مردان در مذاکره، شخصیت شناسی در کار تیمی، مذاکره در بحران و مذاکره عاطفی خواهد بود.