mrshabanali

برخی سو استفاده ها

متأسفانه امروز برای چندمین بار، مشاهده کردم که یک مجموعه، اطلاعات جعلی را به عنوان اطلاعات تماس و دسترسی به من و همکاران من اعلام نموده اند.

همچنین مشاهده شده که فایلهای رادیو مذاکره در سایت های مختلف به نام اینجانب عرضه و فروخته میشوند. این در حالی است که این فایلها قرار بوده و هست که برای همیشه رایگان باقی بماند.

از همه دوستان خوبم تقاضا دارم با اطلاع رسانی در خصوص امکان دانلود رایگان فایلهای رادیو مذاکره از روی این سایت، زمینه سوء استفاده را کاهش داده و ضمناً در صورت مشاهده موارد مشابه، به اینجانب اطلاع دهند.

من صرفاً یک ایمیل شخصی دارم و آن info@shabanali.com است که به شخصه به صورت دائمی چک میکنم و اطلاعات آن نیز در اختیار هیچکس قرار نمیگیرد.

ضمناً سایتهایی که به اینجانب مربوط هستند از طریق این سایت معرفی میگردند.

در حال حاضر غیر از این سایت (shabanali.com) دامین TrustZone نیز متعلق به مجموعه ماست و وب یاد نیز به تازگی راه افتاده است. سایر سایتهای مرتبط نیز در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت.

همچنین همانگونه که در صفحه اطلاعات تماس آمده است، شماره پیامک برای ارتباط مستقیم با بنده و نیز شماره مدیر برنامه من (خانم قلی پور) و مدیرعامل شرکت پارس (خانم رهبر) در اختیار دوستان است و غیر از این افراد، پیامهایی که از سوی مجموعه ما اعلام میشوند، اعتبار ندارند…