mrshabanali

رادیو مذاکره از سر گرفته میشود…

دوستان عزیزم سلام.

مدتی است فایلهای رادیو مذاکره بسیار کند و در حد ماهی یک بار به روز شده است.

این مسئله دلایل متعددی داشت که از جمله آنها میتوان به مسائل زیر اشاره کرد:

– تراکم کسب و کار و حجم فعالیتهای غیرآموزشی من به حدی بود که برای مدیریت کسب و کار و زندگی شخصی، عملاً مجبور شدم مدتی، سایر کارها را در اولویت بعدی قرار دهم (فشار کارهای ماه های اخیر گاه به حدی بود که هر دو یا سه روز، یک وعده غذا میخوردم یا در هر دو شبانه روز، یکی دو ساعت می خوابیدم. آنها که از نزدیک من را دیده اند این را بهتر میدانند).

– سینوزیتی که همیشه با من بوده و هست و گاهی شدیدتر میشود، طی یکی دو ماه اخیر به شدت فزونی یافت. در حدی که روزانه بارها حال شدید تهوع را تجربه میکردم و بسیاری از جلسات را در میانه یا نیمه تمام رها کردم. چندباری تلاش کردم به هر زحمتی شده فایل را ضبط کنم، اما صدای گرفته از یک سو، و تشدید بیماری در شبها – که معمولاً زمان ضبط کردن فایلهاست – از سوی دیگر، مانع این کار میشد.

– این اواخر، به نظر می آمد که اساساً فضای جامعه، به سمت کمرنگ شدن فضای گفتگو و مذاکره و تعامل پیش می رود و من به جای ضبط فایل، در خارج از فضای مجازی، به عنوان یک معلم کوچک، به سهم خودم در حال تلاش برای بهبود اوضاع بودم که ظاهراً اوضاع مساعد و امیدوارکننده است. من حتی نگران محدودیت دسترسی به اینترنت نیز بودم زیرا دوستان عزیزم از سراسر کشور، در خصوص کاهش سرعتها و محدودیت ها و … اعلام نگرانی میکردند و عملاً استفاده از فایلها برای بسیاری از آنها غیر ممکن بود.

همه مشکلاتی که در بالا خواندید، تا حد خیلی خوبی برطرف شده. از این هفته برنامه های متعددی را برای فضای آنلاین دارم که به زودی جزئیات بیشتر آنها را منتشر خواهم کرد.

هم اکنون ۹ ماه از آغاز به کار رادیو مذاکره میگذرد. گاهی دو یا سه فایل در هفته و گاهی یک فایل در ماه آپلود شده. اگر حدود ۲۵۰ روزی را که از شروع رادیو مذاکره گذشته در نظر بگیریم، میتوان گفت به صورت متوسط، هر ده روز یک بار یک فایل ارائه شده است.

قول میدهم که طی ماههای آینده، این مقدار بهبود یافته و به طور متوسط هر ۷ روز یک بار، یک فایل جدید را دریافت کنیم…

برنامه های دیگری هم برای ارتقاء حضور «علمی و آموزشی» در فضای مجازی دارم که به زودی، در قسمت روزنوشته ها اعلام خواهم کرد.

امیدوارم همیشه با نشاط و امیدوار باشیم و بمانیم…