mrshabanali

نهمین فایل رادیو مذاکره

فردا (چهارشنبه) صبح میتوانید نهمین فایل رادیو مذاکره را از این سایت دانلود کنید. در نهمین فایل، بر اساس پرسشهای دریافتی از شنوندگان، در باره «دروغ» بخث خواهد شد.

اگر فایل همایش انتخاب را هنوز دانلود نکرده اید، آن را از اینجا دانلود کنید.

 

پی نوشت: این فایل قرار بود امروز منتشر شود. اما سوالهای جدیدی برای من ایمیل شد که احساس کردم در همان موضوع میگنجند. تصمیم گرفتم فایل را اصلاح و سپس آپلود کنم. در فایل جدید پاسخ به سوالات زیر را خواهید شنید:

 

م.ر (خانم – ۲۸ ساله – تبریز): من دو سال است که ازدواج کرده ام. همسرم به من خیانت میکند ولی هر وقت از او راجع به رابطه مان میپرسم میگوید همه چیز در این رابطه خوب است و من را دوست دارد. چگونه با او مذاکره کنم؟

(راستش این سوال رو بیشتر باید مشاورهای خانواده جواب بدهند اما من هم به عنوان مذاکره کننده توصیه هایی دارم که در رادیو مذاکره مطرح میکنم)

 

م.ح (مرد – سن ؟ – شهر ؟): من در یک شرکت خصوصی کار میکنم. مدیر ما همین چند روز پیش ماشین خود را عوض کرده و یک ماشین گرانقیمت خریده. اما حقوق ما دو ماه است پرداخت نشده. هر وقت با او صحبت میکنم میگوید که وضع مالی شرکت خیلی خراب است. نمیدانم چگونه با او برخورد کنم.

 

س.ج (زن – ۲۲ ساله – تهران): در مصاحبه های استخدامی تا چه حد دروغ گفتن مجاز است؟ میتوانم بگویم که پیشنهادهای خیلی خوب دارم؟ آیا واقعاً باید رزومه را صادقانه تنظیم کرد؟ چه توصیه هایی برای مصاحبه استخدامی دارید؟