mrshabanali

دانلود رایگان فایلهای صوتی آموزش اصول و فنون مذاکره | رادیو مذاکره

فیلم سمینار مذاکره

فیلم سه ساعته‌ی سمینار پیامها در مذاکره محمدرضا شعبانعلی را می‌توانید از طریق لینک زیر، تماشا کرده یا دانلود کنید:

سمینار پیامها در مذاکره (ارتباط کلامی و غیرکلامی در مذاکره)

کتاب صوتی آموزش مذاکره | آموزش صوتی شصت نکته درباره مذاکره و تکنیکهای فروش

محمدرضا شعبانعلی شصت نکته کلیدی در مذاکره و تکنیکهای فروش را در قالب نزدیک به پنج ساعت فایل صوتی بیان کرده و آموزش داده است. برای مشاهده‌ی فهرست این نکات و خرید فایل صوتی می‌توانید روی لینک زیر کلید کنید:

فایل صوتی رایگان

فایل‌های رایگان صوتی رادیو مذاکره محمدرضا شعبانعلی (آموزش مهارت اصول و فنون مذاکره) را می‌توانید از طریق لینک زیر مشاهده نموده و بر اساس سلیقه‌ی خود دانلود کنید:

رادیو مذاکره محمدرضا شعبانعلی

فایل صوتی درباره سایر موضوعات

البته فایل های صوتی دیگری هم در زمینه آموزش فنون مذاکره و سایر مهارت های مربوط به مدیریت و توسعه فردی هستند که می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان در صفحه رادیو متمم دانلود کنید:

دانلود فایل صوتی رایگان رادیو متمم

اگر در جستجو کتاب فنون مذاکره هستید، می‌توانید برای خرید کتاب فنون مذاکره محمدرضا شعبانعلی به انتشارات نص مراجعه نموده یا به خرید و دانلود کتاب اصول و فنون مذاکره، چند فصلی را که محمدرضا شعبانعلی به صورت خلاصه و در قالب کتاب صوتی بازخوانی کرده است بخوانید:

دانلود کتاب صوتی اصول و فنون مذاکره – شعبانعلی – فصل اول (رایگان)

دانلود کتاب صوتی اصول و فنون مذاکره – شعبانعلی – فصل دوم (رایگان)

دانلود کتاب صوتی اصول و فنون مذاکره – شعبانعلی – فصل سوم (رایگان)

چند درس هم در زمینه اصول مذاکره در متمم و روزنوشته ها وجود دارد که می‌تواند برای شما مفید باشد:

اصول مذاکره – با تأکید بر مذاکره تجاری

چند توصیه برای مذاکره موفق

آموزش فن بیان

بخش دیگری از مطالب آموزشی ما هم به آموزش فن بیان مربوط است که اگر به آن حوزه علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم مجموعه مقاله ها و فایل های صوتی آموزش فن بیان و سخنرانی را در صفحه جداگانه‌ای که مربوط به این موضوع است پیگیری کنید:

آموزش فن بیان و سخنرانی

البته مجموعه درس‌های مهارتهای کلامی هم احتمالاً می‌تواند برایتان جذاب باشد.

اگر در جستجوی بهترین کتاب اصول و فنون مذاکره هم هستید، احتمالاً فهرستی که در متمم با عنوان کتابهای برتر آموزش مذاکره در سطح بین المللی منتشر شده می‌تواند برایتان مفید باشد.

سایر درس‌ها و مطالب مرتبط

نقشه راه یادگیری مذاکره (شامل فیلم ویدئویی سمینار مذاکره محمدرضا شعبانعلی)

زبان بدن

ارتباطات غیرکلامی

مهارت فروش و تکنیک های فروشندگی

فروش تلفنی

فایل صوتی آموزشی محمدرضا شعبانعلی با عنوان ۶۰ نکته در مذاکره

☑️ آیا محمدرضا شعبانعلی پادکست دارد؟

در حال حاضر محمدرضا شعبانعلی پادکستی تولید نمی‌کند. اما در گذشته مجموعه‌ای از فایل‌های صوتی آموزشی را در قالب رادیو مذاکره و رادیو متمم عرضه کرده که می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان دانلود کنید. هم‌چنین اگر علاقه‌مند به آموزش صوتی هستید می‌توانید به فروشگاه متمم مراجعه کرده و فایل‌های صوتی محمدرضا شعبانعلی را از آن‌جا تهیه کنید.

☑️ کتاب اصول و فنون مذاکره محمدرضا شعبانعلی را چگونه می‌توان تهیه کرد؟

برای تهیه این کتاب می‌توانید با انتشارات نص تماس بگیرید. البته اگر مطالعه‌ی دیجیتال و آنلاین برای شما دشوار نیست، دوره آموزش مذاکره در متمم به‌روزتر و کامل‌تر است و مطالعه‌ی آن درس‌ها احتمالاً مفیدتر از کتاب مذاکره خواهد بود. برای کسانی که شنیدن را به خواندن ترجیح می‌دهند هم فایل صوتی ۶۰ نکته در مذاکره در نظر گرفته شده است.

☑️ زبان بدن تا چه حد علمی است؟

برخی از مطالبی که درباره‌ی زبان بدن آموزش داده می‌شوند علمی هستند. اما متاسفانه در غالب کتابها و کلاس‌ها، جنبه‌ی تجاری پررنگ شده و مطالبی گفته می‌شود که پایه‌ی علمی ندارد. اگر می‌توانید کتاب‌های انگلیسی بخوانید، کتابهای پاول اکمن پایه‌ی علمی قوی دارند و می‌توانند در مذاکره و خصوصاً در تشخیص علائم چهره به کار بیایند.

☑️ کسی که می‌خواهد به یک مذاکره کننده حرفه‌ای تبدیل شود، علاوه بر مذاکره باید در چه زمینه‌های دیگری مهارت داشته باشد؟

هوش هیجانی، مهارت ارتباطی، مدیریت استرس، مهارت ارائه، گزارش نویسی، عزت نفس،‌ شخصیت شناسی، تصمیم گیری و مهارت حل مسئله از جمله حوزه‌هایی هستند که برای تبدیل شدن به یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای باید برای آن‌ها وقت بگذارید.

برای تبدیل شدن به یک مذاکره‌کننده حرفه‌ای لازم است حداقل دو تا سه سال مطالعه‌ی مستمر داشته باشید و در طول این دوره و پس از آن‌ هم همواره تجربه‌اندوزی کنید تا به تدریج این مهارت تقویت‌شده و در ذهن شما تثبیت شود.