mrshabanali

انعکاس خبری حضور محمدرضا شعبانعلی در قزوین

خبرگزاری فارس، خبر برگزاری همایش اصول و فنون مذاکره در استان قزوین را منتشر کرد. متن کامل گزارش را در این قسمت میخوانید:

مدیران و اقشار مختلف مردم قزوین با حضور در نخستین همایش اصول و فنون مذاکره با عنوان «قدرت، منطق و فریب در مذاکره» در این استان، فنون مذاکره را فرا گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین نخستین همایش اصول و فنون مذاکره با عنوان «قدرت، منطق و فریب در مذاکره» در استان قزوین در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی این استان با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، مسعود نصرتی شهردار قزوین و محمدحسین شفیعی‌ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

محمدرضا شعبانعلی از مدرسین مطرح کشور در این حوزه است که در کشورهای اروپایی نیز به تدریس این دوره‌ها می‌پردازد.

داود محمدی در حاشیه برگزاری این همایش به خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: انعقاد این جلسات ضرورت داشته و برای همه اقشار لازم است.

وی افزود: برگزاری این طرح می‌تواند در سطوح مدیران به نحوی ایجاد ارتباط صحیح، منطقی و متین را آموزش دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس یادآور شد: همه افراد با توجه به جایگاهی که دارند، می‌توانند برداشت خودشان را از این فن روز داشته باشند ولی برگزاری این کلاس‌ها قطعا در سطح اقشار مردم و مسئولان مفید است.

محمدحسین شفیعی‌ها مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین عنوان کرد: در لایه‌های مختلف جامعه به شدت نیاز داریم که نحوه و شیوه مذاکره کردن و گفت‌وگو کردن با یکدیگر را چه در حریم‌های خانوادگی و چه رسمی، اداری و تجاری فرا گیریم.

وی ادامه داد: لازم است که این زمینه‌ها را گسترش دهیم و این مهارت را جوانان نیز آموزش ببینند تا با شیوه‌های گفت‌و‌گو و مذاکره آشنا شوند.

شفیعی‌ها ادامه داد: استقبال خوبی که از این دوره شده نشانگر این مهم است که مردم توجه ویژه‌ای به این آموزش‌ها دارند و باید با تداوم این دوره‌ها، گسترش یابد.

وی ابراز کرد: یکی از بخش‌هایی که به شدت نیاز به این معنا دارد، بخش مدیران است که دعوت نیز صورت گرفت ولی حضور مدیران کم‌رنگ بود و مردم عادی بیشتر شرکت داشتند که انتظار می‌رفت مدیران نیز حضور بیشتری داشتند.