mrshabanali

کتاب فنون مذاکره شعبانعلی

من کتاب فنون مذاکره خود را در سال ۱۳۸۷ نوشتم و منتشر کردم. کتاب فنون مذاکره که آن زمان با مقدمهٔ دکتر مسعود حیدری منتشر شد، از آن تاریخ تا کنون بارها تجدید چاپ شده و برای تدریس مذاکره در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به کار گرفته شده است.

با توجه به این که اکنون سال‌ها از انتشار آن کتاب می‌گذرد، حداقل با استانداردهای مد نظر خودم، بخش‌هایی از آن را نمی‌پسندم (اگر چه هنوز آن را در مقایسه با بسیاری از منابع موجود برای آموزش اصول و فنون مذاکره قابل‌دفاع می‌دانم). به همین علت، معمولاً به کسانی که در پی خرید کتاب فنون مذاکره هستند، گزینه‌های دیگری را – به شرح زیر – پیشنهاد می‌کنم.

کتاب فنون مذاکره شعبانعلی

لینک مرتبط

دانلود فایل PDF کتاب مذاکره (صفحهٔ مربوط به مقدمه دکتر حیدری)

خوشبختانه طی این سال‌ها فرصت داشته‌ام تا مذاکره را با کیفیت بهتر در قالب‌های دیگر هم معرفی و عرضه کنم. اگر خواندن متن را ترجیح می‌دهید، می‌توانید به سایت متمم مراجعه کرده و درس‌های مذاکره در متمم را بخوانید:

🔗دوره اصول و فنون مذاکره و تکنیکهای مذاکره

🔗 نقشه راه تبدیل شدن به یک مذاکره کننده حرفه‌ای

اگر هم گوش دادن به فایل صوتی برایتان راحت‌تر از خواندن متن است، می‌توانید فایل صوتی شصت نکته در مذاکره را از سایت متمم خریداری کرده و بخوانید. از آن‌جا که این فایل، در سال‌های اخیر ضبط شده، بسیار به‌روزتر و دقیق‌تر از محتوای کتاب مذاکره است و می‌تواند آموزنده‌تر باشد:

🔗 فایل صوتی ۶۰ نکته در مذاکره

امیدوارم در آینده فرصتی دست دهد تا دوباره بتوانم کتاب مذاکره را به‌روز کرده و مجدداً عرضه کنم و بتوانم دوباره ادعا کنم که کتاب اصول و فنون مذاکره شعبانعلی با تکیه بر منابع روز دنیا تألیف و تدوین شده است. تا آن روز، منابع بالا (درس‌های متمم و فایل صوتی آموزش مذاکره در قالب ۶۰ نکته) را مناسب‌تر می‌دانم.

ضمنا اگر تصمیم گرفتید مهارت مذاکره را از متمم یاد بگیرید و درس‌های متمم را بخوانید، پیشنهاد می‌کنم در کنار مذاکره، درس‌های تصمیم گیری، هوش هیجانی، مهارت ارتباطی، کاریزما و هوش کلامی را هم به دقت بخوانید و تمرین‌های آن‌ها را انجام دهید.

سایر پرسش‌ها دربارهٔ مذاکره و کتاب فنون مذاکره

اگر دربارهٔ خرید کتاب فنون مذاکره، دانلود فایل PDF کتاب اصول فنون مذاکره، دانلود فایل صوتی فنون مذاکره، خلاصه کتاب فنون مذاکره، یادگیری اصول و فنون مذاکره تجاری، پادکست‌ها و سایر فایل های صوتی و موضوعاتی از این دست، سوال و ابهام دارید، پیشنهاد می‌کنم به صفحهٔ زیر سر بزنید:

🔗 کتاب فنون مذاکره | فایل های PDF مرتبط برای دانلود